Kızlar merhaba özel kliniğe gidiyorum bazı sebeplerden ötürü ilk gebeliğim çeşitli anomaliler nedeniyle sonlanmıştı bu yüzden güvendiğim bir doktor ama sürekli muayene ücretine zam yapması aşırı canımı sıkmaya başladı yılda 1 veya 2 defa zam anlarım ama neredeyse her gittiğimde farklı ücret ödüyorum bugün son gittiğim 2900₺ ödedim bide ayda 1 defa çağırıyor bundan ötürü de sürekli muayene oluyor kontrol düşmüyor sizin orada nasıl ücretler şuan bebeğimin sağlık açısından bir sorunu yok çok şükür detaylı ultrason sonrası doktor mu değişsem acaba malum doğum ücreti de yüksek olduğu için doğumu da orda yapamam diye düşünüyorum