Zg99 Zgh38 3 kapaklı dolap almayı düşünüyoruz müsait odamiz var oraya koymak için. İleride nasıl olur bilemiyorum ama beşik konusu çok kafamı karıştırıyor post açsam mı acaba bilemiyorum
Zg99 Zgh38 evet görüntü hoş değil. Büyüyen beşik ile anne yanı beşik arasında kararsızım. Siz karar verdiniz mi
Zgh38 Ozlem_Ada_08 teşekkür ederim şifonyer sadece çekmece üzerine ama ilerisi için çalışma masası mantıklı 😂
drn5410 ballilokmam bebek en başından beri 22 ocak son adet tarihim iken 1 hafta geriden geliyordu perinatologta eski usg lere göre adet tarihini düzenledi 30 ocağa göre baktığımız zaman bebek haftasında dedi .. ama tabi karın çevresi ona rağmen geri…