Zgh38
Merhaba anne yanı değil de park yatak muhakkak alın sizinle beraber olacak büyüyen beşik yatak güzel ama ben kızımda pişman oldum çok çekmece oluyor🙃🙃 başta iyi oluyor tabi ama
Şimdi kızıma oda yapıyorum şifonyeri bozup çalişma masası yaptıracam yatağı bebeğe kullanacam bebek doğduğu zaman kızım 4 yaşında olacak onun odasını kardeşine verip ona oda yapıyorum büyüyen yatak ideal kullanışlı ilerisi için ama şifonyer yerine çalışma masası daha iyi
Tabi tercih sizin