Mumu bende 2 haftadır 3 ana 3 ara öğün yapıyorum tartıda bi değişiklik göremeyince çok cnm sıkılıyor , önümüzdeki hafta tekrar kontrol var inşallah bebek almıştır, geçen hafta az da olsa almış dedi , bu hafta daha iyisi olur inşallah 🙏 sizin doğuma alındığında kaç haftalıktı ?