Merhaba, 1,5 haftadır uğraştığım mevzu. Sadece iki hafta arası alması gereken kiloyu almamış. Peritonolji gördü. Herhangi bir sıkıntı yok dedi. Suyu normal, anneden bebeğe giden kan akışı normal, plasenta vs her şey iyi. Sadece kilo almama problemi var dedi. Sıkı takip ediyorlar şu an 3 güne bir gidiyorum doktora . Bu süre zarfında direk işten ayrıldım. Dinleniyorum. Çok yoğun bi iş temposundaydım ve o süre pek iyi beslenememiştim. Üç ana üç ara öğün beslendim. Akşamları hep et tükettim. Yumurta, avakado, badem, yulaf, süt,manda yoğurdu ağırlıklı yedim. Ve dün doktorum inanamadı. Çok iyi kilo almış . Siz daha çok biraz yetersiz mi beslendiniz bi şey mi oldu dedi bende yoğun bi bir ay geçirdiğimi söyledim. Çocuk tamamen benim kendime bakmamamdan dolayı kilo almamış. Pazartesi de son kontrolü yapıp artık haftada 1 görecek beni. Eğer hala kilo almamaya devam etseydi 37. Haftada sezeryan kararı alacaktık bunu duymak bile çok üzmüştü. Sizin kilo almama dışında ekstra başka bir geriliğiniz yoksa beslenmenizi düzene sokun mutlaka .