Smy9494 Bende normal dogumdan korkuyorum serzeryan olsun istiyorum herkes farklı yapi olarak gerçekten 😊😊
Alparslanmom__ Smy9494 insanın korktuğu başına geliyor işte hayrlısi sağlıkla kucağımıza alirz insllah bebislerimizi 🙏😊🐣
Smy9494 Alparslanmom__ ben 35+2 bugün sancim fln yok daha bende ayın 10 gibi gel dedi doktorumda 33 gittiğimde 1700 kilo di bebeğim
gulfer29 Linakiz1903 bizde 35 +1 ile yola devam ediyoruz. 2500 kg 48 cm. Sancı falan yok şimdilik ayın 16 sına kontrole gideceğim gün verecek doktor doğum için
gulfer29 Linakiz1903 Benim diğeri de sezaryen olmuştu. Eşiğim öndeydi bunda sıkıntı yok ama yine sezaryen
esraserdar34 Linakiz1903 Linakiz1903 haftamız aynı artık sayılı günler kaldı benim temennim 39 dan önce gelmesin çünkü doktorum izinde 26 sında gelecek 28 Ağustos ta doğum olursa güzel olur tarihte güzel
Linakiz1903 esraserdar34 inşallah bekler bebisin 🌺 benim tahminim de 38.hafta dogurucam gibi geliyor 😂😂
esraserdar34 gulfer29 benimde ilki plesenta aşağda olduğu için sezeryan olmuştum şimdikinde bi sıkıntı yok normal doğum deniycez yani ssvd olcak inşAllah