Kkklelp 35 yaş altına ilk transferde çift embriyo koymak yasal değil aslında fakat bazı hastaneler bu prosedüre uymayabiliyor. 35 yaş altında olup daha önce iki kez transfer olmanıza rağmen gebe kalamadıysanız çift transfer yapmak yasal. Ben otuz yaşındayım ilk transferim ve çift embriyo koydular fakat kayıtlara tek embriyo şeklinde geçti. Ben eşimde azospermi olduğu için çift transferi kabul ettim. Yoksa ikiz gebeliğin de belli başlı riskleri var. Yasal olmamasının nedeni de bu diye biliyorum.