Bende çift embriyo transferi oldum sabah test vereceğim hayırlısıyla insallah bu sefer güzel sonuçlar alabilmek nasip olur. 3.transferim benim. Belirti aramamak gerekiyor bence. İlk transferimde bütün belirtileri yaşadım neredeyse bel ağrısı kaşık ağrısı kramp batma baş dönmesi göğüs hassasiyeti ve göğüs şişliği ki benim göğüslerim normalde küçüktür o kadar şişmişti ki çok şaşırıp umutlanmıştım ama negatif oldu. İkinci transferimde de kramp bel ağrıları falan yaşadım o da negatif oldu. Bu transferimde hiçbir belirtim yok neredeyse. Sadece çok kısa süreli iki kere falan belim ağrıdı o kadar. Bir kere de göbek deliğimin alt tarafına doğru bi sızlama hissettim ama anlık bir şey ve tekrarı olmadı. Allah hepimizin gönlüne göre versin insallah güzel sonuçlar alırız ❤️🌺