Ay yorumlara inanamadım komedi gibi😂 bi sosyal medya kısıtlandı diye ağlamış millet. Ya kaç aydır çocuklar ölüyor hemde normal bir şekilde değil kafası kolu bacağı olmadan. Bir baba et parçaları topluyordu bu benim çocuğum diye. Zaten hamilelikten hassasım içim yanıyor resmen. İnstagram da bunları ve Siyonizmle savaş anları paylaşmaya erişim yasağı getirmiş. Türkiye’de haklı olarak kısıtladı ki bence çok doğru bir karar.