Adetime Neredeyse 15 gün öncesinde belim gidik sol kasık ağrısıyla acile gittim böbrek taşı var dediler usgde taş var denildi ama doktor tam emin olamadı gebelik şüphesi kan değerlerime göre olmadığı için tomografi istedi çekildim tomografide taş çıkmadı 😅 bağırsaklarla ilgili olabilir kolonoskopi çekelim dedi bende biraz düşüneyim falan dedim tam kolonoskopiye kafamda okeyken adetim 3 gün gecikti ve test yaptım sonuç pozitif 🥹 tekrar kan verdim beta yükselmişti bu şekilde oldu ama kaşık ağrısından yere eğilemiyordum o dereceydi ilk zamanlar