Mavisbonck Kızlar dünden önceki gün doktora gittik suyu falan gayet iyiydi kilosu 2300 boyu 45 cm sonra dün bütün gün üstümde bi uyku hali vardı ve uyudum zaten sonra bugün sabah bi kalktim sırt üstü uyumusum çamaşırımın arkası avuç içi kadar ıslak kokladım çiş gibi değil elim ayağima dolandı sonra peçete koydum ıslandı tutulmuyo kokusu da bi farklı aynı şeyi 7 kez tekrarladım peçeteyi yani hepsi ıslandı oğlum hareket rdiyor bende çanta hazirlayıp çıkcam kesin doğummolur mu allah askina cevap yazinnn
Seldaapk Mavisbonck bende 34 haftaligim geceden beri karin ağrısı var bende de.inşallah sağ salim alırsınız kucağınıza.ağrınız var mı
Mavisbonck GamzeCan sizce bitmiş midir suyum böyle akmaya ne kadar olur ki su hazirlik yapıyoruz smdi gitcez insallah birsey olmaz yavruma
Basakim Hastaneye yatırıyorlar.suyunu ölçerler.ciger geliştirici iğne yaparlar tuvalet dışında kalkma bol sıvı tüket derler arkadaşımın başına aynı şey gelmişti
Mavisbonck Basakim canım erken doğum riskim vardı 31 haftada ciğer gelistirici yapılmıstı insallah birsey olmaz
Mavisbonck Seldaapk inşallah rabbim hepimize nasip etsin hayırlısıyla kucağimiza almayı belimin tam ortası ve kasığımın sağ tarafında canım
Mavisbonck [bilinmeyen] belimde ve kasığımın sağ tarafında var belimin de tam ortasında ama canım bilmiyorum ki ilk hamileliğim anlayamıyorum sancı mı ağrı mı😓
Vethekelif Ay canım benim stres yapma 34 ve sonrası rahat oluyormus ben 35. Haftada sancıyla yatışım yapıldığında öyle demişti doktor belki suyun bitmemiştir öyle olunca bekleyebiliyor takibini yapıyorlar hakkınızda hayırlısı olsun ama hiç korkma senin çocuk riskli dönemleri atlatmış Allah un izniyle
Mavisbonck Senbibak inşallah Allah razı olsun haber ederim inşallah hayırlı haberler vermek nasip olur
Mavisbonck GamzeCan canım smdi temizlenicem çıkıcaz hayırlısı insallah yazarım durumu insallah bsey olmaz
GamzeCan Mavisbonck canm yazdığına 4 saat falan olmus aradınnmı doktoru nasıl durdun bu kdar saat 🤷🏻♀️
GamzeCan Mavisbonck Allah yardımcın olsun haftan kötü değil doğsa da üzülme 😍 iyi haberlerini bekliyoruz