Nostalgiaplatz şöyle söyliym benim saat gece 10 da hafiftenbaşlamıştı. 12.00 den itibaren 20 dk da bir gelmeye başladı. O aralarda uyudum sancım daha çoo şiddetli değildi. Gelince uyandım tekrar uyudum zaten 40-50 saniiye sürüyo. Hep dakikaya baktım sancım geldiğinde. Giderek düştü dakika aralığıve düştükçe şiddetş arttı. Mesela 1 saat boyunca 20 dk da bir geldi. Yarım saat boyunca 10 dkda bir sonra giderek kısaldı. Saat sabah 5 te 3 dk da bire düşmüştü. Artık yerimde duramıyodum sancı geldiğinde öyle rahatsız ediyodu yani. Sizede fikir olsun