3_oglan_annesi evet oda Esenyurtda ben büyükçekmecede oturuyorum kontrole doğa hospitala gidiyorum yeni doğan yoğun bakımı falan bence çok önemli artı tıp merkezine ne kadar güven olabilir birşey olsa devlete yönlendiricekler bebeği ve sizi o yüzden her zaman tam kapsamlı hastaneyi tercih etmek gerekiyor