Seher-ede-17 Malatya’da hangi doktora gidiyorsunuz acaba bende malatyadyim ilk dogumum özelde sezeryan oldu şimdi devlete gidiyorum bu nasıl olacak bilmiyorum korkuyorum açıkçası devlette sezeryan durumu nasıl olacak diye