Merhaba güzel anneler sorum şu ben ilk doğumu özel yaptım sezaryen oldum şimdi ikinciye hamileyim 26 haftalık devlette istiyorum bu sefere malum doğum fiyatları baya artmış dudak uçuklatıcı şekilde devlette yapıp memnun olan var mı yada özelle arasında baya fark var mı yazmayı unutmuşum Malatyada yaşıyorum