Ervaelizinannesi Mervengin34 teşekkür ederim canım valla uyuşukluk geçene kadar iyidi geçtikten sonra ağrılar başladı dayanılmaz bir şekilde yalvarıyorum ağrı kesici yapın diye
Ervaelizinannesi Selennnnn elhamdülillah kavuştuk ama bu ağrılar sızılar bebeğimle ilgilenmeme hiç fırsat vermiyor
Selennnnn Ervaelizinannesi ayyy cok uzuldum gecmıs olsun 😞 zaten sezeryandn cok korkuyorum ama tabı hayırlısı allah bilir