Zeyyno_ bende devlet takipliyim.. bana yatış dedi ben istemiyorum dedim eşimle konustular eşimde istemiyoruz evimiz yakın her hangi bir sıkıntı olursa hemen geliriz dedi doktora kağıt imzaladim çıktık.. bana da dedi doktor suyun veya kanaman gelirse hemen gel sakın oyalanma dedi en ufak ağrı hissettiginde hemen gel dedi çünkü bu 3. Doğumun olacak diğer 2 doğum gibi olmaz daha kolay doğar oyalanirsan evde yada yolda kesin doğurursun dedi tamam geliriz hemen deşik çıktık.. şu an ağrım yada sancım olursa gideceğim bekliyorum sağ sol toplayıp temizlik yapıyorum.. keşke suyum gelse de öyle gitsem daha kolay olur doğum diye düşünüyorum