Kızlar bende 2 saat sonra hastaneye gideceğim. Gece 4 den beri 5 dk bir arayla sancı giriyordu uykumdan uyandım uyuyamadım geri o saatten beri. En son 2 cm açılmam vardı dün akşam da sancilaninca binanın merdivenleri, yürüyüşlerr, yatağın kenarında ziplamlar (pilates topu niyetine yok maalesef 😅)
Elim ayağım ödem tuttu parmaklarım ağrıyor 😫
Dua edin benim de açılmam artmış olsun. Hem sıcak hem 19 aylık bir oğlum var aşırı yormaya başladı hamilelikle birlikte. 38+5 olduk. 💕😚