Aygn ilk hissettiğimde karnımın alt kısmında iki defa üst üste vuruslar hissettim çok garip oldum hiç düşünemedim bebek hareketi diye daha sonra kelebek gibi pıt pıtlar 🦋 balık gibi süzülmeler🐳😅 dalgalanmalar vs gibi ya tarifi biraz zor ve ara ara oluyor hala sürekli sürekli hissetmiyorum ilk zamanlarda bu normal. Sende en kısa zamanda hissedersin inşallah 💜