hicimm Aygn moralini bozma canım kişiden kişiye değişir. emin ol yakın zamanda hissedersin bebişini 😊
Denisss BurcuHamza 10 haftalik hissediyorum kalbi atiyor tekme atiyor diye ortalikta dolanan tipler yuzunden 18-19 haftada biseyler hissedemiyor olmak uzuyor insani 🤭🤭
BurcuHamza Denisss maalesef bende çok panik yapmıştım herkes hissediyor acaba benimkinde birsey mi var diye ama zamani gelince tekmeyi yiyince nasıl hissediyor insan hemde 😊
Dml_bgrc hicimm ben 16. Haftadayım böyle uzanınca karnımın altında pıt pıt atmalar oluyor bebek midir hissedebilmek mümkünmü ilk gebeliğim de☺️
Denisss Aygn haksizmiyim ama oyle diyen o kadar cok ki hem tecrubesiz hem kustah yok o bebek degil gazdir diye bilen nasil oldugunu anlatan insani bide yerden yere vuruyolar ya 😀
Aygn Denisss doğru ya insanlar valla tuhaf deginsik 19 haftaligim hala hissetmiyrm 10 haftada falan nasıl hissediyrlarsa
Tuubaaa Aygn hissedersin canım endişelenme ben 19 haftanın sonuna doğru hissetmeye başlamıştım🤗 Kimi daha erken kimi daha geç hissediyor 💜