ozlem_2727 nisaaa5400 sat 18 temmuz yaklaşık 4-5 gündür felaket kasık ve bel ağrısı oluyor bu yumurtlama dönemi her ay olmuyor her ay oluyorsa bu ay neden sancılı geçiyor acaba
ozlem_2727 nisaaa5400 kafam allak bullak oldu ciddi anlamda ya zaten hava yeterince sıcak bir de bu var ahahahahah
lilyum_ nisaaa5400 o zaman dün yumurtlama olmuş bugün çatlama olmuş. Çatlama günü de bu tarz belirtiler olabiliyor
lilyum_ nisaaa5400 canım yumurtanın büyüyüp en büyük olduğu gün pik oluyor. Sonra yumurta catlamaya başlıyor. Test silik çıkıyor. İkii günün de degerlendirilmesi lazım gebelik icin