nisaaa5400 kızlar dünden beri yoğun bel ve kasık ağrım var birde miğdem bulanıyor sat 17 temmuz du sizce ne olabilir
ozlem_2727 nisaaa5400 sat 18 temmuz yaklaşık 4-5 gündür felaket kasık ve bel ağrısı oluyor bu yumurtlama dönemi her ay olmuyor her ay oluyorsa bu ay neden sancılı geçiyor acaba
nisaaa5400 lilyum_ https://share.icloud.com/photos/01c6YgvT4xSNAOAau6uKR2TYw canım dün gece 12 de yaptım ovülasyon testi bakar mısınız
lilyum_ nisaaa5400 sanırım farkediyor. Öğlen saatleri daha iyi oluyor diye biliyorum. Bi arastir istersen