BerivanLina Minnaksever olur mu olur wllh cnm korkudan da oluyor boyle seyler. Kaynanam hamileyken gece ruyasinda kaplumbaga gormus(kaplumbagadan korkar) sabahi kanamasi fln olmus
Fatmaacylnn Minnaksever evet korktuysanız da olabilir ama içiniz rahat etsin diye bi doktora gidin isterseniz 💕
Minnaksever Fatmaacylnn iki kez gittim bakalım herhangi bişey yok 3 hafta sonra gelebilirsin dedi ama ben haftaya yine gidicem
dika Minnaksever bazıları için normal gelebiliyor ama bu bazıları ilerleme bile yapıyor şuan ben 2 hafta sırt üstünde uzanıyorum sırf kapansın diye salı günü gidicem kapanma oldu mu diye ihmal etmeyin
Deletedmom_116 Minnaksever Başka doktorlara git Eger agrinsa oluyorsa İleriis üzücü olabilir . Serklaj gerekiyor olabilir
Minnaksever Deletedmom_116 çok ağrım olmuyor arada az az rahim ağzında kısalma yok dedi doktor ama haftaya yine gidicem
Silacavdar Minnaksever benim de 12.haftamda olmuştu sabah uyandığım gibi kanama yaşamıştım hiçbir neden de yoktu içerde biriken gelmiştir hiçbişey olmaz demişti doktorum progrstan kullandım ve düzeldi şuan 32 haftadayız ♥️
Hilalyrdkl Minnaksever aynen canım ayrıca sağlıksız bebekler düşüyor genelde . Ve benimde bu durum olduğunda direk kız bu kesin demişlerdi . Kız bebekler daha çok tutunuyormuş. Sağlıkla al inşallah kucağına 🙏🏻🥰
Minnaksever Hilalyrdkl çok şükür gelişimi sağlığı şu an her şey çok iyi dedi doktor inşallah bir an önce geçer bu süreç insan ister istemez endişeleniyor 4 yaşında bi kızım var o yüzden yatmak da ekstra zor benim için.insallah hepimiz sağlıkla alalım 🥰
Hilalyrdkl Minnaksever evde çocuk olunca destekçi de yoksa gerçekten zor oluyor . Allah bu süreci de hayırlısıyla tamamlamayı nasip etsin inşallah hepimize 🙏🏻🥰
Minnaksever Hilalyrdkl aminnn eşim gece çalıştığı için her şeyi yapıyor sağolsun ama kızım ilgi oyun istiyo işte.inşallah hepimize 🥰