Kızlar merhaba 12 haftalık hamileyim pazar günü kanamam başladı dün hiç gelmedi biraz ağrım oldu bugün yine gelmeye başladı progestan kullanıyorum en son salı gittim doktora bebeğim iyi şükür.doktor bi sebepten olmuş dedi ama o sebep ne asla bilemedim ilişki falan olmadı temizlik yapmadım anlamıyorum hiç.sizin başınıza geldi mi neden olmuştu belki bi aydinlatirim bi daha yapmamak için diye soruyorum lütfen yardımcı olun