milaeqq Bal - er den geliyor sanırım. Bal biraz da kızlara daha yakışan bir sıfat gibi geliyor bana. Erkek için daha maskülen bir şey olabilirdi bir de yetişkin olduğu zamanları düşününce. Yalnız okul hayatında zorluk yaşayabilir bunu göz ardı etmeyin çünkü orada yaşadığı bir şey tüm hayatını etkileyebiliyor genelleyebiliyor. Anlamı çok güzelmiş tabi sizin için güzel şeyler ifade ettiği belli sağlıkla gelsin 🥰