İsmini koyduk sonundaa 🥹 Oğlumuzun ismi “Baler” 🎈 Anlamını bilmeyenler için anlamı: Tatlı dilli, cana yakın kimse demek 🙃 Biz ona bu ismin çok yakışacağını düşündük 🥹 Çokk arada kaldık Atlas ismi ile herkes dalga konusu olur dedi (ben de dahil) ama yine de her şeyi göze aldık çünkü bu isme aşık olduk 🫶🏻 Sevmeyen birçok kişi olacak biliyorum ama yine de ben bizim için özel olduğunu düşünüyorum 🙏🏻 Asla benim oğlumun ismi farklı olsun, herkesten ayrı olsun diye koymadım uzun zamandır sevdiğim bir isimdi zaten 🫢 Nasıl sizcee? 🙃