Kızlar gecence post acmıstım ama cok korkuyorum 🥹. Temmuz 16 adet olmam gerekıyodu. Olmadım bu 17 gün hala olmadım gecikmeden 3 gün sonra test yaptım bir gün arayla ıkı tane ıkısıde net cızgı sonra kan testi verdım beta 175 cıktı ondan ıkı gün sonra 408 cıktı yıne 3 gün arayla 2344 cıktı eger gebelik varsa 6 +2 olması gerekıyo ama hıc belırtım yok mide bulantısı vs fılan sdc gogsumun yanları agrıyo cokta degıl ama ara ara kramp fılan gırıyo karnıma. Ya hamılelık yoksa 6 agostosta randevum kalbim duracak gıbı doktor hamılelık yoksa derse çok cok uzulurum basına böle bısey gelen oldumu