Fatmao7_ bence hıç kimse kıloya takılmasın ben burda hiç böyle post acmadım doktor dedı ki 2700-3500 arası doğan bebekler bizim için normal ideal dedi hem yediklerimiz etkiliyor hemde genetık yapı canım mesela benım bır haftada hıc kılo almamış 34+6 da da aynıydı ben üzüldüm doktor onada bız genelde ıkı haftalık kılo alışını baz alıyoruz dedi ki benim bebeğim hep önde gidiyordu yanı 34+6 da 2800 lerdeydı sen düşün 35+6 da haftasını yakalamıs ama kılo almamıs bır hafta boyunca. Çokta şey yapmamak lazım stres oluyoruz o zaman 🌻🤗