Fatmao7_ Hulo2105 Hulo2105 maşallah 🧿 bebişe iyi bakıyorsunuz ☺️ bende 36+3 bugün gittim doktora 2670 Gr dedi bana biraz zayıf geldi ama sağlıklı olsun da ☺️🤲🏻sağ salim kavuşun inş ☺️
Fatmao7_ Glchan_34 maşallah 🧿🥰 ben biraz yemeyi kesti. Ayaklarım da ödem oluşuyor önceden gece yerdim şimdi kestim yemeği ondan biraz zayıf gidiyoruz ☺️
Hulo2105 Fatmao7_ valla hiç ekstra bişey yapmadım hatta 2 öğün yiyorum 10 kg aldım biraz da genetik etkili tabi. Sağlıklı olsunlar da gerisi hiç önemli değil ❤️
Glchan_34 @Fatmao7_ gece yemiyorum aslında çok yemiyorum da haftasına göre ilerde zaten doktor öyle dedi suyu da fazla bakalım ne bekliyor bizi
Glchan_34 @Fatmao7_ amin inşallah bebisler zaten kendini toparlar önemli olan sağlıkla gelmeleri hakkımızda hayırlısı 🥰