Aleve cLearQueen bundan yaptridim ama bu sayfa pahalı haberin olsun 3 şekerli 5 TL ye yaptrdm yeni daha
cLearQueen Aleve ayyy pek tatlı 😍 masallah saglıkla dogsun da dagit… ben 29.haftadayım simdiden yaptirsam bozulur mu dogum 36′da falan olcak
Aleve cLearQueen ben o haftada sormuştum serin yerde güneş gormeyen yerde tutun demişti ama bnce 33 u bekle en azından benim bir hafta var diye yaptırdım
Aleve cLearQueen gerçi onlarda toplu şeker yapiyor sipariş üzerine yapmıyor kim bilir onlarda da bekliyor yani dogal olark mantiken 🌼🤣
gktgmom Tatliruh ben 100 adet madlen çikolata ve 20 adette magnet yaptırdım bir de büyük kolonya gelenlere ikram etmek için 🌸
cLearQueen gktgmom anladım guzel gunlerde kullan insallah 🥰 ben de bakayım magnetin altında yazıyomus instası
gktgmom cLearQueen amin inşallah 🙏🏻 valla çok memnun kaldım satıcıda çok ilgili bakabilirsiniz evet kartın altındaki instagram hesabı ☺️