Tatliruh Merhaba sevgili anneler. Doğumda bebek hediyesi kaç tane yaptırdınız veya yaptırmayı düşünüyorsunuz?
Hulo2105 Tatliruh bizim çok gelenimiz olmayacak o yüzden ben kendim yaptım aldım tek tek malzemeleri 30 tane hazırladım. Kutu içine badem şekeri koyup süsledim.
Tatliruh Hulo2105 benim de cok yakınım gelemeyecek ama eşimin çalıştığı hastanede doğum yapacağım o yüzden çok kararsızım
myavocado Tatliruh Tatliruh ya aslında magnet biraz klasik eskidi artık ama eşim magnete aşırı özeniyordu, heves ettiği için öyle tercih ettim. Anahtarlık çok güzel fikir geliyor bana kullanılabileceği için.
Tatliruh cLearQueen çok tatlı duruyor aynı zamanda ikramlık gibi, yine de yanına kalıcı bir şey daha düşünebilirsiniz, minik bi tavsiye 🥰
Aleve cLearQueen bundan yaptridim ama bu sayfa pahalı haberin olsun 3 şekerli 5 TL ye yaptrdm yeni daha
Busiiiiiii Bizde küre içine süsleme (çikolata, mum, peluş ayıcık size kalmış) ve trndyoldan magnet yaptırdım. Kürelere mutlaka bakın, çok değişik ve güzel duruyor
Tatliruh Busiiiiiii evet küre içindekini de görmüştüm çok tatlı. Hele ki peluş ayıcıklara bayılıyorum ama peluşlar nedense çok maliyetli 🤔
Tatliruh Cudana ne kadar ince bi düşünce, bebeğiniz dünyaya gelir gelmez bi iyiliğe sebep olmuş, güle güle kullanılsın 🥰
Aleve Tatliruh şeker yaptırdım.instgtwmdan çok uyguna geldi renkli renkli 40 tanesi 200 TL ,kargoyla 265 Bide kolanya şişesi minik 20 adet trendyoldwn