Kızlar 36 haftalık hamileyim doguma az kaldı. Sütüm olur mu bilmiyorum ama hamilelikten sonra bir tedaviye baslamak istiyorum ilaç falan kullanmak durumunda kalıcam diye süt veremem. Yani bu tedavi mecburi bir sey değil aslında ama ben yinede başlamak istiyorum. Yani süt vermesem sütüm kesilirmi? En az 3 ay veririm belki ama sonrasında tedavi şart oluyor. Sütüm gelirse nasıl kese bilirim?