Lavinia2000 Kızlar bebeklerin beşiklerini ne zaman kurdunuzz. Benim 4 yaşında kızım var ve aşırı merak ediyor. 35 haftalık oldum ve kurup kızım biraz hevesini alsın diye düşünüyorum. Erken mi sizce?
Lavinia2000 Mercimekannesi45 Evet bende temizlik yapıyorum bu hafta bitmek üzere bitince kurayım o zaman
Nur9135 Lavinia2000 33 haftaya girdik bende merak ediyorum ilk bebeğim☺️ Etrafımdaki büyükler boş beşik olmaz beklemez öyle iyi değil diye diye korkuttular beni🫣🤭 ay sonu kurucaz oyuzden daha fazla beklemekte doğru olmaz son dk
Lavinia2000 Nur9135 Ay evet bide öyleleri var. Eşim de etkilenmiş daha vakti var kurmayalım diyor hastaneye gidince mi kuracaz anlamadım
Burcu-2634 SenAlp24 ya ahahaha öyle boş boş yorumları okurken haykırdım senin yoruma ne güzel sağlıkla büyüt inşallah 😂🤲
dmla_ Lavinia2000 erken değil tam zamanı artık benim ilk olduğu için ben 28 haftalikken kurdum 35 haftayim suan içini ayarlıyorum minderini filan
Lavinia2000 zekiye_ssahin Kızım olmasa sanırım bende beklerim ama o çok merak ediyor doğunca kurarsam da kıskanacak büyük bi ihtimal. Onun için çabalıyorum biraz hevesini alsın gözü alışsın inşallah doğru düşünüyorumdur.
myavocado Lavinia2000 ben de 35 haftalığım kuracağım bir kaç güne 🤗 önce detaylı temizlik yapılacak onu bekliyorum, temizlikten sonra kurayım toz.olmasın diye 😅
Umutmirzainci kahvesever__ ayy bilmiyorum odasını kurmadık henüz ayak altında bi yere kurmak da içimden gelmiyor 🤦🏻♀️
Mercimekannesi45 Lavinia2000 inşallah canım ben kurduktan sonra içini doldurmasını nasıl bekleyecegim bilmiyorum
Nur9135 Lavinia2000 erkeklerin rahatlık seviyesi bazen yıldırıyor insanı onlara kalsa doğumdan sonra da yaparız kafasındalar😅🫠