Benim normalde bat 30 temmuzdu ama ovülasyon testi kullandım bu ay pik görmedim ancak en koyu çizgiyi 23 temmuzda görmüştüm bu yüzden 5 ağustosa kadar beklicem test yapmak için hala regl olmadım ama zaten normalde de regl düzensiz. Sizce 5 ağustos erken mi test yapmak için