Fulyannannesi Bero02 aslında testte çıkar, testte çıkan sonuca göre kan testi yaparsınız. Ben reglim geciktikten 1-2 gün sonra test yaptım anında 2 çizgi oldu ve çok belirgindi. Hemen hastaneye gidip kan verdim beta 450 yada 470 ti
Bero02 Testle ilgili çok şey okuduğum için korkuyorum açıkcası hangi marka testi yaptınız? Fulyannannesi
Fulyannannesi Bero02 3 yıl olacak neredeyse unuttum, ama en ucuz test vermişti eczacı, 6 tl ye almıştım 2021de
Fulyannannesi Bero02 predictor iyi genelde onun hakkında kötü bişey duymadım, ama predictor “prodoctor” değil o kötü
Gulperi8 Sedasadeaslannn regl öncesi kanda çıkmıyor 2 defa vermiştim reglım 1 hafta geçtikten sonra evde test yaptım pozitif çıktı sonra sağlık ocağında verdiğimde kesin sonuç almıştım
Dilarakdemir1 Gulperi8 hamilemisiniz? Benim 3 gün var gölge gibi bişey çıktı testte ama bence kuruma çizgisi çünkü pembe renk değil ve aşırıı zor görünüyor
Dilarakdemir1 Gulperi8 hatat bi kaç açıdan çekip biraz kıyulaştırdım resmi umutlanmak istemiyorum bu çizgiyle gölge gibi bişey
Gulperi8 Bero02 seni çok iyi anlıyorum ilk gebeliğim benimde ama regl bir hafta geciksin o zaman net sonuç alıyorsun sonra kan testi verdim beta testi 650 çıktı
Bero02 Benim bildiğim 0-5 arasında gebelik yok demek oluyor ilk haftalarda 5′in üzerinde olup her 2 günde de 2ye katlanması gerekiyor. Yanlışsam tecrübeli arkadaşlar düzeltsin lütfen. 🤍Mavikelebek24