Baby-ES bnde çok çabuk öğrendim
20 sinde korumasız birliktelik oldu 3-4 gün karın ağrım vardı test sipariş ettim ilk testim silik çıktı 2.gün koyu çıktı reglme daha 4 gün vardı. Bnm gibi olan varmış mutlu oldum. Pazartesi gidicem doktora bakalım inş sağlıklı gebeliktir. Bilerek geç gitcem. İlk gittiğimde betam 278 di. Şimdi belki kalp sesi bile duyarım inş eğer sağlıklı gebelikse