Deletedmom_110 kahvesever__ yaaaa💖💖💖Teşekkür ederim canııımmm😍sevilmek hatırlanmak ne güzel 🌸Ben burayı bırakmaya çalıştıkça siz yeniden bağlanıyorsunuz ama🙈
Cosimaniehaus myavocado benim görüşüm de aynı şekilde sizin fikirleriniz, yorumlarınız hep mantıklı oluyor🧚🏻♀️ Bir de kullanıcı isimlerini tam hatırlamıyorum ama Enfal ve hülo olması lazım😅(profil fotoğraflı) o arkadaşlar da aklı başında insanlar belli diyorum:)
MorKelebek54 umrumdadegil bende gelmemisim 🙄 illaki beni taniyan vardir ya 😒 bebeler olunca adadan elenir gini elenmisiz haberimiz yok 😂
Deletedmom_110 kahvesever__ Evet eskilerden kimse yok valla benimde sürem doldu bir ay sonra doğum var istesem de giremem zaten
sedefyrs1101 kahvesever__ 3 yaşına girdi bile benim ki 3.ye hamileyim şimdi üstüne 2 tane daha yaptım 😁 Beni kaynana postlarımdan hatırlıyordur çoğu hatırlayan 🤣
kahvesever__ sedefyrs1101 ay yok ya profilinden hatırladım çok eskidende bu resim vardı galiba eskileri görünce seviniyorum birden benim oğlumda 27 aylık birde kızım var 11 aylık😅
sedefyrs1101 kahvesever__ Evet hep bu resim vardı 😅 MaşAllah Rabbim uzun uzun ömürler versin 🖤 Kopamadık buralardan 😁
kahvesever__ sedefyrs1101 o yüzden hatırladım resim olmasaydı hatırlayamazdım isimlere çok bakmıyorum yorum yaparken ama resimler aklımda kalıyor 😂amin canım çok saol seninde çocuklarını inşallah 🙏 sende sağlıkla kavuş evet ya burdan gidemiyorum kaç senedir burdayım alıştım evim gibi oldu😄 gidemiyorum 😃
yeni-annelik kahvesever__ ben @Deletedmom_110 yu çok seviyorum hep akıl verir destekler Birde @Reina çok dobra her şeyi olduğu gibi söyler 🥰
Deletedmom_110 yeni-annelik canımsın 💖Bende seni çok seviyorum burası öyle bir yer ki yüzünü bile görmediğin insanlarla çok farklı bir bağ oluşuyor aranda🫶🏻Sen @kahvesever__ @Reina birkaç tane daha var yaptığı her yorumu beğendiğim takdir ettiğim kafa yapısı benimle aynı olan kankalarım seviyorum sizi🫶🏻isim hafızam hiç yok diğerleri üzülmeyin lütfen hatırlarsam sizide etiket yapacağım 😍
Reina yeni-annelik Deletedmom_110 çok teşekkür ederim ben de sizi seviyorum. Benim de @myavocado pirensesannesi var bulamadım ismini. @yeschef-13 artık girmiyor o da sevdiğim bir arkadaştı🩷