Damlaozzz valla şöyle söyleyim canım ben emzirdiğim süreçte sadece sabah ve gece olmak üzere iki kere kullanıyordum ama ona rağmen meme reddi yaptı çünkü avent bile olsa ne kadar meme ucuna yakın deselerde memedeki gibi sütü aşağı indirmek için efor sarfetmiyorlar bu yüzden bebişlerimizin kolayına geliyor memeden sütü indirmek daha zor çünkü benim bebeğimin 2 aylıkken meme reddi başladı 4. Ayına kadar zor bela ite kalka emzirdim ama bu süreçte tabi sütüm çok azaldı en sonda kesildi o yüzden ne emzik ne biberon kesinlikle tavsiye etmiyorum direk meme reddi yani bir çocuğum daha olursa büyük konuşmayım ama sütüm olduğu sürece kesinlikle biberona başvurmayacağım