Beyyzz mamaya başladığımız hafta doktoru bir haftada 200 gram aldırmanı istiyorum dedi bir hafta sonra gittiğimizde yaklaşık 400 gram almış baya baya almış dedi ki bebeğim hep istiyordu mama bitince ağlıyordu hemen emziriyordum tekrar büyüme atağı geçiriyordur mamada 120 cc ye kadar çıkabilirsin istiyorsa ver dedi sonra biz mamayı değiştirdik kızımda kusma başladı işte ishal oldu bir hafta sonra sağlık ocağına gittik kilo almamış olarak gördük neyse mamada ilk kullandığımıza döndük haftada 200 gram kadar alıyor şu an ki doktorumuzda 200 ün altına düşülmesini istemem demişti