GozdeKB
33+2 yim. Yani ikinci trimesterde biraz daha hafif gibiydi ama son dönemde yine yoğunlaştı. Sıkışmışlık hissiyle gidip 3-4 damla çiş yapıp kalkabilirsiniz, daha 15 dk önce gittim deyip yine gidebilirsiniz, yürüyüş yaparken sanki çok sıkışmışsınız da zor tutuyormuş gibi hissedebilirsiniz, hapşırınca ya da öksürünce biraz idrar kaçırabilirsiniz. Olur yani bunlar😃