GozdeKB Kızlar 1 bardak su içsem sürekli tuvalete gidiyorum ara sıra kasık ağrım ve akıntımda oluyor idrar yolu temiz çıktı bu durumu yaşayan var mı
Sakineoncu GozdeKB tuvalet sorunu her gebelikde var 30.haftamdayim bi yudum su içsem 10 kere tuvalete gidiyorum idrar yollarım da temiz ve kasık agrisi falan çok normal merak etmeyin
Fatmaacylnn Fatmaacylnn akıntı ve kasık ağrısı normal bende de var doktora sordum normal dedi rahim büyüdüğü için ağrı yaparmış🥰
Fatmaacylnn GozdeKB idrara çıkmanız azalırmış bende öyle bişey olmadığı için denemedim ama deneyenlerden faydasının olduğunu duydum🥰
Mervealya1992 GozdeKB olsun ya kotu bısey deqlki boşver ben calısıyorum bşde dıyorum otobuste gelmese bari
GozdeKB Fatmaacylnn oda heralde rahim büyüyünce oluyordur ben geçen sene düşük yaptım ondan korkuyorum kaşık ağrısından ve vajinadaki batma hissinden falan ama bu gebeliğim iyi geçiyor
Fatmaacylnn GozdeKB isterseniz doktora gittiğinizde bide siz sorun içiniz rahat etsin ama ben sorduğumda rahim büyüdüğü için normal dedi🥰