Essraa2 benimse ilk hamileliğim canım hayır 6 kg aldım şimdiye kadar çok sayılmaz yani. Göbeğimde normal seyrinde gidiyor haftamla uyumlu yani ne büyük ne küçük.. bilmiyorum kafam çok karışık gerçekten Ablam iki Doğum yaptı hiç çatlağı yok bende tam tersi oldum. Sanırım yağ ile de alakası yok tamamen kişinin kendi vücut yapısından olduğunu düşünüyorum 🙇🏻♀️