zeynepsalgar1 ikisi 7. Hafta ama kanama 4 civarı başlıyor 7 de keseyi görüyorduk ama parçalanıyordu bitişe 5. Haftada düştü . Doktoruma bana polikistik oversin dedi daha önce hiçbir doktor dememişti . Çünkü adetim düzenli kilomda aşırı değil ama hafif balık etliyim ama fazla kilom hep karın bölgemde. Ama cildim bozuk ve sivilceli yaşım 31 olmasına rağmen. Polikistik olanda gizli şeker oluyormuş sülalede de var şeker benim . Ve şeker ilacı dışında hiçbir şey kullanmadı m bu günlere geldik