pinaarrylmz son ayima geldim artık etmiyorum valla, kayınvalidem de sürekli kocasını, kaynimi bir de kendi kaynanasini alıp ev oturmasına gelme derdinde, başlarda aldım. Sonra 5. ayım filandı bir davet ettim pasta börek hazırladım, 7. Ayda yine istediler geldiler ama bir şey hazırlamadım, hazır kurabiye dondurma filan koydum, doğuma bir ayım kalmış hala zorluyor. Benim eşim söyledi ben olmadığım bir zamanda, bu kızın çorabını bile ben giydiriyorum ne misafirliği diye. Yani ikramda hadi hazır hallolur ama illa ki öncesinde sonrasında bir sürü temizlik bulaşık idi çıkıyor, ben hamile insana midafir gelinmesini hadsizlik olarak görüyorum