pinaarrylmz
Evime misafir gelmesi tamamen benim isteğim üzerine. Ben müsait olduğumda, enerjim olduğunda evimi falan temizlediğimde misafir kabul ettim. 6-7 aya kadar. Şu an son zamanlarım ve ayakta durmak ödem yapıyor. Kimseyi kabul etmiyorum. Kendi akrabalarımda buna dahil.
Açıkça söylerim. Bu durumda kırılan kırılsın zaten. Bundan sonra evime gelecek kişinin bana yardıma gelmesi lazım. Bence siz de uygun bir dille istemediğinizi reddedin strese girmeyin.