Gulcan_b orkidemm_ klomen kullanıyordum yumurtam gelişiyordu ama tutmuyodu sonra o ilacın bana alerji yaptığımı öğrendik. Letu kullandım . O ay tuttu ztn. Kan sulandırıcı da herşeye rağmen vermişti
OnlyBaby Gulcan_b sağlıkla gelsin minnoş inşallah 🤩🥰 bende 2. Ayımdayım adetime az kaldı ama olmicak gibi duruyor. Kilom 90 pcosum ama değerlerim iyi. Sizdede kilo problemi varmıydı
Gulcan_b OnlyBaby kilo problemim yok ama bende de pcos var. Hiç canını sıkma olur inşallah. Benim ikinci gebeliğim olucak ilkide çatlatma tedavsii ile oldu kuzum. Ama sen biraz kilo verebilirsin 😘😘😘😘😘🥰🥰🥰
Gulcan_b babyiscoming_ adetten 4 gün önce kan verdim 400 cıkmış. Bu pazar adet günüm doktor erken döllenme dedi canım