Gulcan_b 4 aydır çatlatma tedavisi görüyordum her seferinde negatif oluyodu . Bu ay olduuu galibbaaa.. 🥲
1Anneadayiiii Gulcan_b var gibi gözüküyor canım kan ver emin ol istersen testler yanıltabiliyo sonu hüsran oluyo Hakkında hayırlısı neyse o olsun inşallah ❤️
Fatmanur12345 Gulcan_b barkod alsaydın canım e nabiza düşmüyor hemen benim 3 gün oldu hayla düşmemiş e nabiza barkod la gördüm ama var sende de hayırlı olsun sağlıkla gelir insallah bebek😍
Gulcan_b Fatmanur12345 saol canım allah istiyen herkese nasip etsin. Başka tahlillerde istedi cuma günü gel dedi
Gulcan_b anneolmayolunda59 saol canım Allâh razı olsun. 16 günü bugün ama ben dün yaptım testi. Erken yumurta olgunlaşınca adetim geçmeddn erken öğrendim
Gulcan_b orkidemm_ klomen kullanıyordum yumurtam gelişiyordu ama tutmuyodu sonra o ilacın bana alerji yaptığımı öğrendik. Letu kullandım . O ay tuttu ztn. Kan sulandırıcı da herşeye rağmen vermişti
dilaraulusoy Gulcan_b çatlatma iğnesinden kaçgün sonra test yaptınız acaba. Ben 3 sene tedavi gördümde 12. Günden sonra derler çünkü oda beta hcg salgılıyor ilaç net emin olak için 12. Günden sonra demişti hep benim doktorum.