Merhaba kızlar, progestana 2 doz şeklinde devam ediyorum en başından beri. Doktorum 34+2 de bırakmamı söyledi yani bu pazar günü bırakacağım. Siz ne zaman bıraktınız? Bırakınca doğumunuz ne zaman oldu? Açıkçası erken doğurmaktan korkuyorum🫠 sizce o kadar etkisi var mıdır? Ayrıca nidicard da kullanıyorum. Ona devam edeceğim.