Ben ilk doğumumda depend almıştım ama hiç rahat edememiştiim. Sonra lohusa pedi almıştım ebebekten onu daha çok sevdim. Başka markaların mesane pedleri nasıl bilmiyorum ama bence külot tipi olanların kullanımı biraz zor, benim için zordu en azından😅 lohusa pedi normal regl pedi gibi olduğu için kullanım alışkanlığı da vardı rahattı.