Tugbaelmass Nursemom hayır ama ben 26 haftalık olduk benım biile hissetmediğim oldu çok panikledim ama normalmiş 28 haftadan sonda düzene biniyormuş
Beyazzz Emin olun o hareket ediyordur ama hissedilebilir şekilde değildir bende 20 haftadayım yeni yeni dışardan hissediyorum 3 . bebeğim olacak bu son diyorum inşallah hepsi sağlıkla gelirler
EzEy Aranızda bende varım 22 haftalık olduk bizde iki gündür neredeyse hiç hissetmedim baya tedirgindim bir kaç kez sadece oda çok hafif normalde gayet güzel net dışardan da belli oluyordu bende panik dim ama bugün bu saatlere kadar geceden sonra güzel hissettim çok şükür Mevlam yawrularımızı bize bağışlasın.
blackeagle Nursemom bende şuan 20+3üm yaklaşık 2 3 haftadır cok duzensiz hissediyorum artık eşimde görünce dokununca hissedebiliyor 1 gün boyunca hiç hissetmediğim de oluyor endişe etme canım bence normaldir düzensiz olmasi :)